Naujienos

Tėvų švietimas. Paskaita tėvams

   Kovo 3 d. dauguma mūsų mokyklos mokinių tėvų dalyvaudami nuotolinėje paskaitoje įrodė, kad taip pat nori tobulėti, gilinti bei plėsti savo žinias, kad jiems rūpi vaikų emocinė būsena, jiems svarbus jų indėlis siekiant vaiko asmeninės pažangos. Paskaitos tema aktuali „Vaikų ir paauglių mokymosi motyvacijos bei pasitikėjimo savimi stiprinimas, kuriant palankią emocinę aplinką namuose ir mokykloje“. Savo įžvalgomis dalinosi lektorė psichologė Asta Blandė, kuri jau daugiau nei penkiolika metų dalinasi žiniomis su tėvais, mokyklose dirbančiais pedagogais bei specialistais, vadovais, padeda įvairių įstaigų darbuotojams stiprinti asmeninius įgūdžius.
   Susitikimo metu lektorė kalbėjo apie tai, kad bręstančio žmogaus pasitikėjimas yra labai trapus, o emocinis pasaulis greit besikeičiantis. Šalia esančių tėvų ir pedagogų užduotis - pažinti, stengtis suprasti ir išmintingai nukreipti. Tai nėra paprasta, ypač, kai kiekvienas suaugęs ir augantis žmogus yra labai skirtingas. Psichologė kvietė pažinti savo vaiką ir paauglių pasaulį bei išgirsti, kokios nuostatos ir įgūdžiai padeda tai padaryti.
   Taigi, jei norime, kad vaikas noriai mokintųsi ir patirtų mokymosi džiaugsmą, pirmiausiai turime jam sudaryti sąlygas sėkmei bei gerai savijautai.

   Paskaita finansuota iš „Kokybės krepšelio“ projekto lėšų.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Aušra Biskienė

Paskaita tevams

Vaikų gražiausi lietuviški žodžiai „Žodžių debesyse“

   N1260mŠiemet jau šeštą kartą šalyje organizuojamos Lietuvių kalbos dienos. Prie šių renginių jau ketvirtą kartą prisidedame ir mes. Lietuvių kalbos dienų tikslas – didinti lietuvių kalbos prestižą, stiprinti jos mokymosi motyvaciją, prisidėti prie lietuvių kalbos sklaidos pasaulyje, telkti bendruomenes Lietuvoje ir užsienyje. Nors šalies ir pasaulio situacija sunkiai nuspėjama, mokykloje rasta būdų ir formų įsitraukti į šią gražią iniciatyvą. Pandemija praeis, karantinas baigsis, o mūsų indėlis gimtajai kalbai liks.
   Kovo 1–5 dienomis 5, 6, 7 klasių mokiniai lietuvių kalbos pamokose aptarę lietuviškų žodžių gausą, prisiminę kalbos dalis, rinko savo gražiausius lietuviškus žodžius ir panaudodami informacinių technologijų įrankį WordCloud programėlę kūrė žodžių debesis, t.y. vizualizavo savo mintis. Tai ne tik žodžiai ar mintys. Mokinių darbuose atsispindi ir vaikų vertybės, svajonės, tikslai, nuotaikos, kuriomis dabar jie gyvena, ir ...
   Daugiau mokinių darbų galite rasti mokyklos Facebook paskyroje.

Vyresnioji lietuvių kalbos mokytoja Aušra Biskienė

Žodis lėkštėje

  N1259m Jei pavartytumėme žodyną ir paieškotumėme žodžio „raštas“ reikšmės, rastume tokius apibrėžimus: „kokio nors paviršiaus (popieriaus, sienos, drabužių ir pan.) išmarginimas, ornamentas“ arba „tam tikras sakytinio teksto užrašymo būdas“. Ir visai nesvarbu kur, su kuo rašysime, juk svarbiausia žodžio galia – perduoti mintį.
   Kovo 1–5 dienomis prisidedant prie renginių Lietuvių kalbos dienoms paminėti, kurių tikslas – puoselėti lietuvių kalbą bei didinti jos prestižą, mūsų mokyklos priešmokyklinio ugdymo grupės ugdytiniai ir 1–4 klasių mokiniai padedami mokytojų Vidos Liaudaitienės, Renatos Klimavičienės, Jolantos Puskunigienės, Virginijos Dukštienės ir Rimos Dambrauskienės per įvairių dalykų pamokas panaudodami maisto produktus „rašė“ žodžius lėkštėse. O jų induose nugulė įvairių įvairiausių: ir vienskiemenių, ir dviskiemenių, ir daugiaskiemenių, ir paprastos rašybos, ir labai sudėtingos. Tačiau svarbiausia, jog jie skaitytojui siunčia žinutę. Žinutę apie tai, kad vaikai myli, kad vaikai žino, kokioje šalyje gyvena, kad vaikai dėkoja, kad vaikai... Visus mokinių darbus galima apžiūrėti mokyklos Facebook paskyroje.
   AČIŪ mokiniams, AČIŪ mokytojoms, AČIŪ tėvams už lietuvių kalbos puoselėjimą bei išradingus darbus.

Veiklą inicijavo bei straipsnį parengė lietuvių kalbos mokytoja Aušra Biskienė

ANGLŲ KALBOS BŪRELIO VEIKLOS ŽIEMOS FONE

   N1258mPopamokinė veikla nuotolinio mokymo(si) metu – tai puikus būdas mokinių kūrybingumui ugdyti. Tuo net neabejoji, kai peržvelgi mokinių atliktus darbus anglų kalbos būrelyje.
   Tad, ką mokiniai nuveikė? O jie nuoširdžiai džiaugėsi žiema. Pirmomis baltomis dienomis mokiniai lipdė ką panorėję iš sniego ir tai iliustravo pasirinktu eilėraščiu anglų kalba. Įsismaginus žiemai mažai kas nori sėdėti kambaryje. Kojos pačios veda kieman. O ten – nemokamas sporto klubas. “My Winter Sport Club“ veikla tikriausiai buvo pati smagiausia mokiniams. Jie aktyviai sportavo ritindami sniego senius, su rogutėmis ar snieglentėmis leisdamiesi nuo kalnų ar smagiai ritinėjosi sniege eidami imtynių su savo augintiniais. Kadangi ši žiemužė leido ne tik gausiu sniegu pasidžiaugti, bet ir nemenkas šaltukas skruostus kandžiojo, visi ieškojom šilumos. Į klausimą “What warms us in winter?“ („Kas mus šildo žiemą?“) mokiniai atsakė labai įvairiai. Vienus labiausiai šildo mylimo augintinio draugija, kitus – gera knyga ir karštos arbatos ar kakavos puodelis.
   Visas savo veiklas mokiniai fotografavo, dalinosi nuotraukomis ir jas komentavo anglų kalba. Taip praktiškai pritaikė savo žinias ( ne tik anglų kalbos, manau), mokėsi iš savo klaidų ir kaupė patirtį.
   Kiekvieną kartą yra smagu sulaukti mokinių darbų. O jie tikrai geba nustebinti.

Anglų kalbos būrelio vadovė Vida Senkuvienė

Renginiai skirti Teatro dienai paminėti

Teatras

NAMŲ DARBAI KITAIP ARBA “PAST SIMPLE ON THE SNOW“

  N1257m „Į sąsiuvinį parašyti...“– tai taip nuobodu kiekvieno mokinio ausiai. O jei kitaip – ,,Išėję į kiemą, pasiėmę kitokį rašiklį ant sniego parašykit...“. Taip, galvoje iš karto pradeda suktis mintys: kur eisiu, su kuo rašysiu, kaip man pavyks?
   Ši užduotis teko 6 klasės mokiniams. Žinoma, jie mėgsta savo žinias pasitikrinti įvairiose virtualiose platformose, nes tai jau tapo norma. Bet juk taip pabodo tie ekranai... Baltas lapas kieme – tikrai patrauklesnė vieta atlikti namų darbus. Taigi, mokiniai rašė ant „balto lapo“ taip, kaip kiekvienas sugalvojo: vieniems pasitarnavo storesnė šaka, kiti pasigamino spalvoto rašalo. Ir namų užduotys atliktos puikiai. Toliau – jau kūrybinis-praktinis procesas. Parašyti žodžiai sugulė į mokinių sukurtas istorijas. Vieni pasitelkė savo kasdienines patirtis, kiti gal perskaitytos knygos siužeto nuotrupas ar tiesiog kūrė trumpą situaciją čia ir dabar. Taip mokiniai įtvirtino netaisyklingų veiksmažodžių būtojo laiko formas. Paprastai bet neįprastai.
   Tokioms užduotims surasti idėjų kartais, atrodo, daug ir nereikia. Belieka tik apsidairyti aplinkui akylesniu žvilgsniu, įvertinti tai iš vaiko pozicijos, kas jam būtų įdomu. O gal ir pačiam mokytojui ne pro šalį pasijusti vaiku, nors trumpam?

Anglų kalbos mokytoja metodininkė Vida Senkuvienė

vrs

 smsm

Kontaktai:

Mokyklos kodas 190489549
Mokyklos adresas:

Liepų g. 39,
Keturvalakių mstl.,
Keturvalakių sen.,
70321, Vilkaviškio r. sav.

Tel. 8 342 41 616

El. paštas: 

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.      

(C) Vikaviškio r. Kazimiero Baršausko mokykla-daugiafunkcis centras Keturvalakių skyrius 2012-2024. Free joomla templates | Pritaikė Giedrius Plečkaitis