Naujienos

Pasaulinės sveikatos dienos minėjimas „Ar tikrai sveikata brangiausias mūsų turtas?“

  N1276m Pažymint Pasaulinę sveikatos dieną su 6 klasės mokiniais atkreipėme dėmesį į fizinio aktyvumo bei sveikos mitybos naudą. Su mokiniais diskutavome apie tai, ar tikrai sveikas gyvenimo būdas brangiai kainuoja, taip pat aptarėme 7 fizinio aktyvumo naudos įrodymus. Pokalbio pabaigoje visi pritarėme, kad sveikata išties yra brangiausias mūsų turtas. Tad kiekvienas iš mūsų turėtume pasistengti surasti šiek tiek daugiau laiko bent nedideliems pokyčiams, savo fizinės ir emocinės gerovės link.
   Judėkime ir būkime žvalūs sveiki ir energingi.
Mokyklos soc. pedagogė.

Metodinė diena

  N1275m Vienas iš žmonių mokymo(si) būdų yra keitimasis patirtimi. Tai yra patikimas kelias į profesionalumą. Kitas – dalijimasis turima patirtimi: jis skatina žmogaus augimą, brandą. Todėl remdamosi mokymosi vieniems iš kitų principu mūsų mokykloje balandžio 19 d. mokytojos Aušra Biskienė ir Laura Urbšytė nuotoliniu būdu organizavo „Metodinę dieną“, kurios dalyviai buvo 5–9 klasių mokiniai ir šiose klasėse dirbantys mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai.
   Ši diena yra viena iš mokyklos pagrindinio ugdymo programos ugdymo plane numatytų ugdymo dienų, skirtų praktinei, pažintinei, socialinei veiklai. Kitas svarbus argumentas, kodėl vyko ši diena, t.y. „Kokybės krepšelio“ projekto veiklų įgyvendinimas. Mokyklos veiklos tobulinimo plano vienas iš uždavinių yra „sustiprinti mokytojų profesionalumą planuoti ir organizuoti pamoką skirtingų gebėjimų ir poreikių mokiniams“. Taigi organizuojant „Metodinę dieną“ visos veiklos diferencijuotos atsižvelgiant į šios dienos dalyvių – mokytojų ir mokinių - darbo pobūdį, turimą patirtį, keliamus tikslus ir lūkesčius.
   „Metodinės dienos“ veiklos buvo organizuotos, taip, kad vienu metu atskirai galėjo mokytis tiek mokytojai, tiek mokiniai. 5–9 klasių mokiniai savarankiškai (be mokytojų pagalbos) bendradarbiaudami bei naudodamiesi pateiktomis instrukcijomis, užuominomis išsprendę galvosūkius aplankė įvairias savo gyvenvietės vietas ir sukūrė baigiamuosius darbus vaizdo ir garso formatu. Įsivertinant bei aptariant dienos veiklas mokiniai džiaugėsi vieni kitų pagalba, įdomiomis užduotimis, klasės draugų įsitraukimu bei aktyvia veikla gamtoje, kuri leido atitrūkti nuo kompiuterių ekranų.
   Išnaudojant patį vertingiausią mokymosi šaltinį – patirtį – mokytojai rinkosi į veiklą, kurios metu vieni dalinosi, o kiti perėmę, taikė sau. Šiuolaikinės ugdymo sistemos kelia vis kitus tikslus, vis garsiau ir atviriau kalbama apie ugdymo pritaikymą kiekvienam mokiniui, todėl ir mokytojas nuolat turi priimti naujus iššūkius ugdant skirtingų gebėjimų, poreikių, interesų turinčius mokinius. Jau nuo 2008 m. BUP diferencijavimas yra ypač ryškiai išskirtas, o 2016 m. BUP suteikia mokytojui dar didesnę laisvę ugdymo turinį pritaikyti konkretaus mokinio poreikiams. Kaip tai vyksta pamokose ir dalinosi mūsų mokyklos mokytojai: vyresnioji lietuvių kalbos mokytoja Aušra Biskienė, vyresnioji dailės ir technologijų mokytoja Laura Urbšytė, vyresnioji istorijos mokytoja Sigita Urbonienė bei anglų kalbos mokytoja metodininkė Vida Senkuvienė. Jungiamoji pranešimų tema „Diferencijavimas – pagalba mokiniui“, kad kiekvienas patirtų mokymosi sėkmę. Todėl mokytojo tikslas taip pritaikyti ugdymo turinį, kad kiekvienas mokinys pagal savo išgales ir poreikius bręstų kaip asmenybė, įgytų kompetencijų, būtinų tolimesniam mokymuisi bei prasmingam, aktyviam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje. Taigi, kad diferencijavimas būtų sėkminga pagalba mokiniui, svarbu mokytojui ne tik žinoti diferencijavimo būdus ar būti savo srities profesionalumu, tačiau reikia turėti ryšį su mokiniu, kad įžiebtumėme jam sėkmę.
Apibendrinant dienos veiklas tiek mokiniai, tiek mokytojai peržiūrėję mokinių sukurtus darbus, galėjo džiaugtis gautu rezultatu. Vieniems jis kalbėjo apie tai, kokia svarbi yra pagalba, kitiems apie savivertės augimą, nes „aš tai padariau, kadangi manimi kažkas tikėjo“, tretiems, kad tobulumui nėra ribų, dar kitiems, kad „jie tai gali padaryti ir savarankiškai“.
   Už bendradarbiavimą dėkojame mokyklos bibliotekininkei Vilijai Urbšienei.
   Nuotraukos mokytojos Lauros Urbšytės bei mokinių.
   Mokinių darbus vaizdo formatu galite peržiūrėti mokyklos Facebook paskyroje.

Parengė lietuvių kalbos mokytoja, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Aušra Biskienė

Ugdymas nuo 2021-04-12

ugdymas nuo 04 12 d

Laimės dienos paminėjimas „Gera emocija – gera sveikata“

  N1270m Gyvename labai neįprastu metu – turime prisitaikyti prie pasikeitusio gyvenimo, o tai žmogaus emocinei būklei – didelis iššūkis. Pasaulinės pandemijos metu ėmėme kitaip vertinti dalykus, kurie mums anksčiau atrodė natūralūs: susitikti su draugais, eiti į kiną ar spektaklį, lankytis muziejuose. Laimės dienos proga 5 ir 6 klasės mokiniai gilinosi į jausmus ir sutelkė dėmesį į paprastus dalykus, tačiau teikiančius geras emocijas.
   Dalinamės mokinių mintimis bei nuotraukomis, kurios mokiniams teikia geras emocijas.
Mokyklos soc.pedagogė, etikos mokytoja.

Vaikų Velykėlės 2021

   Pavasaris – vienas iš džiaugsmingiausių metų laikų, kai mus džiugina vis šilčiau spiginanti saulutė, žaliuojantys medžiai bei ilgėjančios dienos. Tradicinės šventės, kurias minime pavasarį, atrodo kur kas linksmesnės. Nors pati didžiausia ir labiausiai laukiama pavasario šventė yra Šv. Velykos, mes nepamiršome ir kitos, šventės – Atvelykio, kuri liaudyje vadinama Velykėlėmis. Šiemet 5, 6, 7 klasių mokiniai dalyvavo labdaros ir paramos fondo „Švieskime vaikus“ organizuojamame projekte „Vaikų Velykėlės 2021“. Tačiau šiemet ši šventė buvo švenčiama kiek kitaip. Velykėlių projektas persikėlė į virtualią erdvę. Kartu su mokiniais kalbėjomės apie šventės tradicijas, kurios itin artimos pačioms Velykoms. Vėl yra dažomi ir ridenami margučiai. Įdomus faktas, kad margučių ridenimas simbolizuoja mūsų žemės pabudimą iš žiemos miego. Taip pat yra žaidžiami įvairiausi linksmi žaidimai. Šios šventės metu visas dėmesys skiriamas vaikams. Mokiniai, pasirinktu būdu, margino margučius dailės pamokų metu ir nufotografuotus siuntė mokytojai.
   Iš gautųjų margučių nuotraukų dailės mokytoja Laura Urbšytė sukūrė nuotraukų koliažą ir išsiuntė projekto organizatoriams ,,Švieskime vaikus“.
   O už tradicijų puoselėjimą, jau sulaukėme ir specialiai konkursui skirtų dovanų – Rasos Lazauskaitės „DVIESE BIJOTI DRĄSIAU“ knygų. Jas išdalinsime vaikams, kai tik bus galimybė.

Parengė bibliotekininkė Vilija Urbšienė ir
vyresnioji dailės mokytoja Laura Urbšytė

N12749

DŽIUGI NAUJIENA KNYGOS DIENOS PROGA!!!

   Ilgai laukę, pagaliau sulaukėme knygų skirtukų iš Slovėnijos. 

N12690 N12691 N12692

vrs

 smsm

Kontaktai:

Mokyklos kodas 190489549
Mokyklos adresas:

Liepų g. 39,
Keturvalakių mstl.,
Keturvalakių sen.,
70321, Vilkaviškio r. sav.

Tel. 8 342 41 616

El. paštas: 

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.      

(C) Vikaviškio r. Kazimiero Baršausko mokykla-daugiafunkcis centras Keturvalakių skyrius 2012-2024. Free joomla templates | Pritaikė Giedrius Plečkaitis