Naujienos

Fotografijų paroda „Gamtos kalba“

   N1339m1–4 klasių mokiniai dalyvauja respublikinėje pradinių klasių mokinių virtualioje kūrybinio projekto „Gamtos kalba“ parodoje, skirtoje gamtininkui, fotografui ir rašytojui Selemonui Paltanavičiui. Mokiniai fotografavo ir siuntė mokytojams nuotraukas su Lietuvos gamtos vaizdais, kūrė akrostichus. Mokyklos meninio ugdymo būrelio „Clic“ vadovės L. Urbšytės ir jos mokinių laukė nemenkas iššūkis – reikėjo atrinkti iš kiekvienos klasės po vieną nuotrauką, kuri keliaus į virtualią parodą.
   Komisija atrinko šių mokinių darbus: Rimgailės Švedaitės (1 kl.), Emilio Brazio (2 kl.), Emilijos Mazėtytės (3 kl.), Austėjos Liutkevičiūtės (4 kl.).
   Visos parodos dalyvių klasės bus pakviestos į virtualų susitikimą su gamtininku, fotografu ir rašytoju Selemonu Paltanavičiumi. Parodoje eksponuojamas mokinių nuotraukas galima pamatyti mokyklos I aukšto fojė, o respublikinę virtualią parodą galima aplankyti internetinėje svetainėje https://gamtoskalba.jimdosite.com/.

Vyresnioji pradinių klasių mokytoja Rima Dambrauskienė

,,Vaikų Velykėlės 2022“

  N1338m Keturvalakių mokyklos-daugiafunkcio centro 1-8,10 klasių mokiniai dalyvavo labdaros ir paramos fondo „Švieskime vaikus“ konkurse „Vaikų Velykėlės 2022“. Tai konkursas, puoselėjantis senas lietuviškas tradicijas, ugdantis tautišką vaikų mąstyseną ir bendrumą. Vaikų Velykėlės švenčiamos pirmąjį sekmadienį po šv. Velykų.
Konkurso organizatoriams išsiųsta nuotrauka su Didžiuoju margučiu.
   O už tradicijų puoselėjimą, jau sulaukėme ir specialiai konkursui skirtų dovanų – Aido Jurašiaus ,,Žąsino Gagio kelionės” knygų.
   Ačiū visiems už dalyvavimą.

Parengė bibliotekininkė Vilija Urbšienė ir
vyresnioji dailės mokytoja Laura Urbšytė

Skirtingais keliais vieno tikslo link

   N1337mBalandžio 7-ąją visame pasaulyje minima Sveikatos diena. Mūsų mokykloje ji buvo paminėta neįprastai. Mokiniams tai buvo integruoto ugdymo diena, kurią jie pradėjo kartu su mokytojomis Vida ir Sonata. Įžanginėje pamokoje nuotoliniu būdu mokiniai buvo pakviesti į diskusiją dienos tema bei supažindinti su keletu įdomesnių bet svarbių faktų. Jų pastabumas ir atidumas dienos pabaigoje buvo patikrintas protmūšyje ,,Gyvenu sveikai. Gyvenu gerai“. Po diskusijos mokiniai sulaukė mokytojų parengtų užduočių sveikatos tema.
   Penktokams užduotis rengė mokytoja Sonata kartu su mokytoju Povilu. Savo veiklas mokiniai pradėjo rytine mankšta, stebėjo ir skaičiavo, kaip keitėsi jų pulsas atliekant įvairius fizinius pratimus, analizavo jų naudą žmogaus organizmui. Šeštokams teko pasidomėti Hipokrato asmenybe, perskaityti jo priesaiką bei išgirsti ją anglų kalba. Taip pat šios klasės mokiniai klausė vaizdo reportažo apie ,,Daktarų be sienų“ veiklą ir sužinojo daug vertingos informacijos. Septintokams užduotis pateikė fizikos mokytoja Rita kartu su mokytoja Vida. Veiklų metu mokiniai lietuvių ir anglų kalbomis gilino žinias apie aplinkos taršą, rengė pristatymus anglų kalba. Aštuntokai bendradarbiavo su mokytomis Dalia ir Sonata. Šios dienos metu jie atliko klasės draugų apklausą apie sveiką gyvenimo būdą, domėjosi, ar toks gyvenimo būdas jiems yra vertybė. Surinktus duomenis mokiniai analizavo ir darė išvadas. Dešimtokai atliko mokytojų Reginos, Janinos ir psichologės Ingos sukurtas užduotis. Aptarę, kas yra sveikas gyvenimo būdas, kiek fizinė sveikata susijusi su psichine, mokiniai sudarinėjo mylimos muzikos, tinkančios aktyviai fizinei veiklai, sąrašus, įrašinėjo vaizdo įrašus, kuriuose kiekvienas išdėstė savo požiūrį į sveiką gyvenseną ir kiek ji svarbi jų gyvenime.
   Tuo metu, kai mokiniai aktyviai dirbo, mokytojai dalinosi patirtimis, kaip planuoti mokymą(si), kad kiekvienas mokinys patirtų mokymosi sėkmę, padarytų jo gebėjimus atitinkančią asmeninę pažangą. Mokytoja Vida Senkuvienė pasidalino mintimis apie tai, jog dėl diferencijavimo, individualizavimo, suasmeninimo mokytojas turėtų apsispręsti jau planuodamas pamoką: pažindamas mokinius jis turi įvertinti jų galimybes įgyvendinti mokymo tikslus ir mokymosi uždavinius.    Perteikdama savo patirtį mokytoja Regina Gintautaitė-Aželskienė patvirtino, jog jei dalis ar pavieniai mokiniai nepajėgia įgyvendinti keliamų tikslų, uždavinių arba planuojami lūkesčiai kai kuriems mokiniams yra per menkas iššūkis, ji numato skirtingas diferencijuoto, individualizuoto, suasmeninto mokymo(si) sąlygas (priemones, šaltinius, pagalbos būdus, mokymosi aplinką), į skirtingų mokinių poreikius orientuotą veiklą (mokymosi metodus), kiekvieno mokinio galimybes atitinkančius planuojamus išmokimo rezultatus bei visiems mokiniams aiškius (įsi)vertinimo kriterijus. Pradinių klasių mokytojos Jolanta Puskunigienė ir Rima Dambrauskienė pateikė nemenką šūsnį patarimų, kaip suprasti ir įgyvendinti įtraukiojo ugdymo keliamus reikalavimus, kaip juos suvokti mums patiems, mokytojams.
   Kad iš šios dienos mokytojai pasisemtų ne tik teorinių žinių, bet ir išmoktų šį tą naujo, mokytoja Sonata Čibirkienė pakvietė kolegas susikurti sau naudingą metodinę priemonę Kahoot skaitmeninėje aplinkoje ir sukurti savo pasirinktos pamokos apklausą. Žinodami, kaip šios programėlės naudojimas skatina mokinius susidomėti dalyku, ir kiek nedaug mokytojų ja naudojasi pamokose, kolegos noriai priėmė iššūkį ir azartiškai atliko skirtą užduotį. Vėliau vieni kitus pakvietė sudalyvauti savo parengtose apklausose. Geros emocijos, noras pralenkti kolegas buvo ne menkesnis nei mokiniams atliekant panašias užduotis. Ir akivaizdu, jog visi išmoko tai, kas tikrai bus naudinga.
   Refleksijos metu padarėme išvadą: visi esame labai skirtingi ir keliaujame skirtingais keliais. Bet visų mūsų kelionės tikslas vienas – kiekvieno mokinio sėkmė.

Pasaulinė sveikatos diena

   N1336mBalandžio 7 –oji – Pasaulinė sveikatos diena. Mūsų mokykloje nuo pat ryto visi pradinių klasių mokinių užsiėmimai buvo skirti praktinei, kūrybinei veiklai "Gyvenu sveikai, gyvenu gerai". Kol mažesnieji dalyvavo robotikos edukacijoje, 3-4 klasių mokiniai žygiavo su šiaurietiškomis lazdomis. Vėliau grupės keitėsi veiklomis, tad ir įspūdžių buvo daug. Visi praėjome Rausvės upelio pakrante, liepų alėja, aplankėme Balsupių tvenkinio pusiasalį. Tik spėk aplinkui dairytis: bebrų namas, laukinių bičių drevė, varnų „viešbučiai“, išdidžiosios gulbės, pilkosios gervės, gandrų porelė, ... O kiek dar gėlyčių – pirmųjų pavasario pranašų pamatėme, visų pavadinimus pakartojome ir prisiminėme.
   Kas gali būti sveikiau už gerą nuotaiką ir gryną pavasario orą?
Vyresnioji pradinių klasių mokytoja Jolanta Puskunigienė

„Po 20-ies metų“

   Ar kada nors pagalvojate, koks jūsų gyvenimas bus po dešimtmečio ar dviejų? Mes su 5-okais pabandėme tai padaryti ir pasvajoti – kokia bus ta mūsų ateitis.
   Jau seniai planavome klasės popietę, kurią vis sutrukdydavo jei ne vieno, tai kito peršalimas, kiti neplanuoti dalykai. Vienokios temos buvo vasarį, kitokios – likus savaitei iki Velykų. Be to, pasirinkta tema „Po 20-ies metų“ puikiai siejosi su jau išbandyta rugsėjo mėnesį „Mano ateities profesija“. Beliko tik įsigyventi į jau išsvajotą, aptartą ir net kitiems pristatytą suaugusį žmogų ir leisti sau pafantazuoti daugiau: ar po 20 metų šalia bus antroji pusė, ar namuose krykštaus vaikai, ar tikrai dirbsiu svajonių darbą, o kur ir kaip gyvensiu? Nors ne vienas penktokas planuoja iki 30-ies vis dar gyventi vienas, galėjome pasidžiaugti kai kurių gražiomis šeimyninėmis nuotraukomis, antrųjų pusių sėkmingomis profesijomis, gražiais vaikų vardais... Smagu, kad dauguma gyvens Lietuvoje, kai kas net čia pat – gimtinėje. O vis dar toje pačioje mokykloje dirbančios auklėtojos 30-mečiai taip pat turėjo ko paklausti: ką veikia jos suaugusi dukra, kas pasikeitę mokykloje, kokie mokytojai vis dar dirba kartu ir kaip sekasi tiems, kurie jau išėję?
   Toks pasibuvimas ateityje truko neilgai, nes išbūti kailyje to, kuris už tave vyresnis dviem dešimtim, nėra paprasta. Bet tos trumpos akimirkos, manau išliks atmintyje ilgam – buvo labai smagu, nes tai leido prisiliesti prie to, apie ką retai susimąstome, o kartais net nedrįstame pasvajoti.

5 klasės vadovė
Regina Gintautaitė-Aželskienė

N13369

„Spalvų savaitė“

spalvu savaite

vrs

 smsm

Kontaktai:

Mokyklos kodas 190489549
Mokyklos adresas:

Liepų g. 39,
Keturvalakių mstl.,
Keturvalakių sen.,
70321, Vilkaviškio r. sav.

Tel. 8 342 41 616

El. paštas: 

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.      

(C) Vikaviškio r. Kazimiero Baršausko mokykla-daugiafunkcis centras Keturvalakių skyrius 2012-2024. Free joomla templates | Pritaikė Giedrius Plečkaitis