Naujienos

Skirtingais keliais vieno tikslo link

Paskelbta: Ketvirtadienis, 21 balandžio 2022

   N1337mBalandžio 7-ąją visame pasaulyje minima Sveikatos diena. Mūsų mokykloje ji buvo paminėta neįprastai. Mokiniams tai buvo integruoto ugdymo diena, kurią jie pradėjo kartu su mokytojomis Vida ir Sonata. Įžanginėje pamokoje nuotoliniu būdu mokiniai buvo pakviesti į diskusiją dienos tema bei supažindinti su keletu įdomesnių bet svarbių faktų. Jų pastabumas ir atidumas dienos pabaigoje buvo patikrintas protmūšyje ,,Gyvenu sveikai. Gyvenu gerai“. Po diskusijos mokiniai sulaukė mokytojų parengtų užduočių sveikatos tema.
   Penktokams užduotis rengė mokytoja Sonata kartu su mokytoju Povilu. Savo veiklas mokiniai pradėjo rytine mankšta, stebėjo ir skaičiavo, kaip keitėsi jų pulsas atliekant įvairius fizinius pratimus, analizavo jų naudą žmogaus organizmui. Šeštokams teko pasidomėti Hipokrato asmenybe, perskaityti jo priesaiką bei išgirsti ją anglų kalba. Taip pat šios klasės mokiniai klausė vaizdo reportažo apie ,,Daktarų be sienų“ veiklą ir sužinojo daug vertingos informacijos. Septintokams užduotis pateikė fizikos mokytoja Rita kartu su mokytoja Vida. Veiklų metu mokiniai lietuvių ir anglų kalbomis gilino žinias apie aplinkos taršą, rengė pristatymus anglų kalba. Aštuntokai bendradarbiavo su mokytomis Dalia ir Sonata. Šios dienos metu jie atliko klasės draugų apklausą apie sveiką gyvenimo būdą, domėjosi, ar toks gyvenimo būdas jiems yra vertybė. Surinktus duomenis mokiniai analizavo ir darė išvadas. Dešimtokai atliko mokytojų Reginos, Janinos ir psichologės Ingos sukurtas užduotis. Aptarę, kas yra sveikas gyvenimo būdas, kiek fizinė sveikata susijusi su psichine, mokiniai sudarinėjo mylimos muzikos, tinkančios aktyviai fizinei veiklai, sąrašus, įrašinėjo vaizdo įrašus, kuriuose kiekvienas išdėstė savo požiūrį į sveiką gyvenseną ir kiek ji svarbi jų gyvenime.
   Tuo metu, kai mokiniai aktyviai dirbo, mokytojai dalinosi patirtimis, kaip planuoti mokymą(si), kad kiekvienas mokinys patirtų mokymosi sėkmę, padarytų jo gebėjimus atitinkančią asmeninę pažangą. Mokytoja Vida Senkuvienė pasidalino mintimis apie tai, jog dėl diferencijavimo, individualizavimo, suasmeninimo mokytojas turėtų apsispręsti jau planuodamas pamoką: pažindamas mokinius jis turi įvertinti jų galimybes įgyvendinti mokymo tikslus ir mokymosi uždavinius.    Perteikdama savo patirtį mokytoja Regina Gintautaitė-Aželskienė patvirtino, jog jei dalis ar pavieniai mokiniai nepajėgia įgyvendinti keliamų tikslų, uždavinių arba planuojami lūkesčiai kai kuriems mokiniams yra per menkas iššūkis, ji numato skirtingas diferencijuoto, individualizuoto, suasmeninto mokymo(si) sąlygas (priemones, šaltinius, pagalbos būdus, mokymosi aplinką), į skirtingų mokinių poreikius orientuotą veiklą (mokymosi metodus), kiekvieno mokinio galimybes atitinkančius planuojamus išmokimo rezultatus bei visiems mokiniams aiškius (įsi)vertinimo kriterijus. Pradinių klasių mokytojos Jolanta Puskunigienė ir Rima Dambrauskienė pateikė nemenką šūsnį patarimų, kaip suprasti ir įgyvendinti įtraukiojo ugdymo keliamus reikalavimus, kaip juos suvokti mums patiems, mokytojams.
   Kad iš šios dienos mokytojai pasisemtų ne tik teorinių žinių, bet ir išmoktų šį tą naujo, mokytoja Sonata Čibirkienė pakvietė kolegas susikurti sau naudingą metodinę priemonę Kahoot skaitmeninėje aplinkoje ir sukurti savo pasirinktos pamokos apklausą. Žinodami, kaip šios programėlės naudojimas skatina mokinius susidomėti dalyku, ir kiek nedaug mokytojų ja naudojasi pamokose, kolegos noriai priėmė iššūkį ir azartiškai atliko skirtą užduotį. Vėliau vieni kitus pakvietė sudalyvauti savo parengtose apklausose. Geros emocijos, noras pralenkti kolegas buvo ne menkesnis nei mokiniams atliekant panašias užduotis. Ir akivaizdu, jog visi išmoko tai, kas tikrai bus naudinga.
   Refleksijos metu padarėme išvadą: visi esame labai skirtingi ir keliaujame skirtingais keliais. Bet visų mūsų kelionės tikslas vienas – kiekvieno mokinio sėkmė.

 

N13370 N13371 N13372 N13373 N13374

Pridėti komentarą


Saugos kodas
Atnaujinti

vrs

 smsm

Kontaktai:

Mokyklos kodas 190489549
Mokyklos adresas:

Liepų g. 39,
Keturvalakių mstl.,
Keturvalakių sen.,
70321, Vilkaviškio r. sav.

Tel. 8 342 41 616

El. paštas: 

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.      

(C) Vikaviškio r. Kazimiero Baršausko mokykla-daugiafunkcis centras Keturvalakių skyrius 2012-2024. Free joomla templates | Pritaikė Giedrius Plečkaitis