Naujienos
Mokytojų išvyka į renginį – parodą ,,Mokykla 2017”
Lapkričio 24 d., mokytojų bendruomenė, vyko į parodų ir kongresų centre „Litexpo“ prasidėjusią svarbiausią švietimo bendruomenei skirtą
renginį – parodą „Mokykla 2017“. Parodoje, kurioje tradiciškai susitiko Lietuvos mokytojai, mokyklų vadovai, mokiniai ir jų tėvai, lankytojus nuo pirmųjų žingsnių pasitiko naujausios mokymosi priemonės ir technologijos, „Atradimų laboratorijos“ ir kitos įtraukiančios renginių bei užsiėmimų erdvės. „Ši paroda jau tapo tradicija. Susitikti, bendrauti, pasisemti įkvėpimo ir žinių. Renginyje savo sėkmės istorijomis, praktiškai patikrintais ir veikiančiais metodais geros mokyklos dalinosi pokyčius įgyvendinusios šalies savivaldybės ir mokyklos. Kauno Kazio Griniaus progimnazijos direktorė Edita Rabizaitė įsitikinusi, kad visi pokyčiai prasideda nuo mažų mokyklos bendruomenės žingsnių: „Juk niekas kitas nesukurs jums geros mokyklos, tik jūs pats”. Pagrindinėje parodos ekspozicijoje, 4 parodų salėje, lankytojų laukė parodos dalyvių stendai, kuriuose buvo galima pasisemti idėjų kūrybiškoms pamokoms. Pristatytų veiklų, paslaugų ir produktų spektras buvo labai platus, įtraukiantis savo interaktyvumu, įdomus įvairaus amžiaus vaikams, taip pat ir mokytojams. Šiais metais itin didelis dėmesys buvo skiriamas pažangiausioms technologijoms ir mokymo priemonėms: robotikai ir programavimui, taip pat vadovėliams, skaitmeninėms priemonėms bei aplinkoms, neformaliam ugdymui.
Taip pat mūsų mokyklos mokytojai susipažino su mokyklų sėkmės istorijomis, praktiškai patikrintais ir veikiančiais metodais geros mokyklos link. Ieškojo atsakymų į esminius ugdymo klausimus: ko iš tikrųjų mokome ir kaip turėtume mokyti dabartinius vaikus? Kaip mokytojui suprasti savo mokinį ir jį mokyti? Dažniau panaudoti išmaniuosius įrenginius klasėje, o gal dažniau su vaikais mokytis netradicinėse aplinkose už mokyklos ribų? Kokias mokymo(si) priemones gali naudoti mokytojas bendraudamas su virtualioje realybėje „gyvenančiais“ mokiniais? Kaip įvertinti mokinio pažangą ir pasiekimus? Mokytojos domėjosi naujais leidiniais, išbandė interaktyvias mokymo(si) priemones.
„Parsivežėme“ idėjų, kurios padės organizuoti patrauklias pamokas mokiniams.
Dailės ir technologijų mokytoja Laura Urbšytė