Naujienos
Lytinis ugdymas
Šiandien 3-4 klasės mokiniams vyko paskaitos-diskusijos temomis „Tik tarp mūsų berniukų“ ir „Tik tarp mūsų mergaičių“. Mokiniai sužinojo apie lytinį brendimą, asmens higieną, taip pat apie emocinius pokyčius brendimo metu ir šiam laikotarpiui būdingus bruožus.
Visuomenės sveikatos specialistė Žydrūnė Čekanavičienė,
Socialinė pedagogė Sandra Valiūnaitė
Metų knygos rinkimai 2023!!
Už labiausiai patikusias knygas skaitytojai gali balsuoti iki 2023 m. balandžio 23 d. ČIA
Augu kartu su knyga
Klausyti skaitomos knygos vaikams patinka, taip atsiranda jų pirmoji pažintis ir susidomėjimas knyga. Vėliau toks įprotis atneša dar daugiau naudos. Jis perauga į norą išmokti skaityti pačiam. Todėl skaityti vaikams reiktų nuo mažų dienų – per anksti tikrai nebus. Jei nuo mažens vaikai draugaus su knygomis, tai ir jų emocijų pasaulis bus turtingesnis.
Vasario 24 d. 2 klasės mokiniai lankė mažuosius IPUG ugdytinius. Šio apsilankymo tikslas-skleisti skaitymo džiaugsmą, atverti turtingą bei žavintį rašytinio žodžio pasaulį. Tai viena iš projekto ,,Augu kartu su knyga“ veiklų. Antrokai ne tik skaitė, bet ir suvaidino Jolitos Zykutės pasaką ,,Spyglys“. Diskutavo, kodėl ši knyga patiko, aptarė jos veikėjus. Visi kartu pasidžiaugė kūrybiniu knygos pristatymu, o žaisdami patyrė daug smagių akimirkų.
Tikimės, kad šis apsilankymas mažuosius sudomino knygų pasauliu. Kuo ankstesnė ir gražesnė bus vaiko pažintis su knyga, to didesnė tikimybė, kad ji taps ištikima drauge tolimesniame gyvenime.
Parengė 2 klasės mokytoja Rima Dambrauskienė ir
bibliotekininkė Vilija Urbšienė
Savivaldaus mokymosi diena „Pasakoju Lietuvą“
„Kadangi nežinome, ko labiausiai reikės ateityje, būtų beprasmiška stengtis išmokyti to iš anksto. Veikiau reikėtų stengtis išugdyti žmones, kurie taip pamėgs mokytis ir taip puikiai gebės tai daryti , kad galės išmokti visko, ko tik prireiks“. (Johnas Holtas).
Perskaitę šiuos žodžius, turbūt ne iš karto suprasime, apie ką čia kalbama. Kai tik pradėjome mokykloje organizuoti savivaldaus mokymosi dienas, tai yra, mokyti mokinius savivaldžiai, mes nei vienas tikrai nežinojome, kaip tai daryti. Todėl skyrėme daug įvairių užduočių , leidome rinktis aplinkas, draugus, šaltinius, priemones, bet kai visko labai daug, labai sudėtinga rasti esmę. Pamažu sustojome ties tuo, kas kiekvienam iš mūsų yra svarbu: tikslų išsikėlimo, atsakingo pasirinkimo, galimybių įvertinimo, klausimo, ar tinkamus kiekvienas pagal savo gebėjimus mokame pasirinkti tikslus.
Vasario 8 dieną mūsų mokykloje vyko savivaldaus mokymosi diena ,,Pasakoju Lietuvą“ 5-8 klasių mokiniams. Skamba gražiai ir įdomiai. Jei mūsų kas paklaustų, ar reikia daugiau tokių dienų – atsakytume, kad taip. Vaikų nuomone, jų turi būti daugiau. Kodėl? Visą dieną mokiniai planavo savo pasirinktos temos/veiklos įgyvendinimą be skambučių. Jie turėjo pasirinkimo laisvę kur atlikti užduotis, su kuo ir kaip. Vaikams buvo smagu, kai jų nespaudė laiko rėmai ir laiką galėjo planuoti kaip jie nori. Mokiniai turėjo atlikti dailės, technologijų, muzikos, istorijos ir geografijos užduotis apie Lietuvą: remdamiesi pateiktu dienos planu, pasirinkti 1 iš 8 temų apie Lietuvą: 1863-1864 m. sukilimas prieš Rusijos imperiją, Lietuviškos spaudos draudimas, slapti lietuviški laikraščiai, Didysis Vilniaus seimas, Pirmasis pasaulinis karas, Lietuvos Taryba, 1918 m vasario 16 d.-paskelbtas Lietuvos nepriklausomybės aktas, Tautinė vėliava; ją atskleisti pasirinktu būdu ir pasiruošti jos pristatymui. Grįžę sutartu laiku į klases, padedami koordinatorių, kuriais buvo 8 klasės mokiniai, vaikai aptarė savo darbus, įsivertino, bei ruošėsi jų pristatymams.
Diena baigėsi, emocijų daug. Ir tada mokytojai, pradėjime galvoti – o kokia iš viso to nauda? Ar tikrai mokiniai įgijo žinių? Ir vėl grįžtame prie savivaldaus mokymosi esmės – svarbu išmokyti vaiką mokytis ir mokytis atsakingai. Vaikai mokosi, bet mokosi patys. Vaikai klysta, bet, išmoksta pamatyti savo klaidas.
Harvey Mackay pasakė: „ Tikslas –tai svajonė, kuri turi būti įgyvendinta tiksliai numatytų laiku“. Pasvajokime visi . Svajonė išmokyti vaikus mokytis turi būti įgyvendinat tiksliai numatytu laiku – mokiniams pabaigus mokyklą.
Organizavo socialinių ir menų mokslų mokytojai: Regina Treikauskienė, Laura Urbšytė, Janina Burbienė, Mindaugas Janulaitis
Parengė vyresnioji dailės mokytoja Laura Urbšytė
Padėkų rytmetys
Dar viena ypatinga diena mokykloje, kai didžiuojamės mokinių pasiekimais.
Įteiktos padėkos už puikius ir labai gerus I pusmečio mokymosi rezultatus, padarytą individualią mokymosi pažangą, labai gerą mokyklos lankomumą.
Įteiktos padėkos ir diplomai už dalyvavimą konkursuose, olimpiadose.
Sveikiname mokinius, dėkojame mokytojams, tėveliams, kurie bendradarbiauja ir skatina mokinių domėjimąsi mokomaisiais dalykais.